torsdagen

Oj oj oj måste jag verkligen börja med, asså allvarligt de är liksom redan torsdag !!!!! snacka om att veckorna går fort. Var tar alla dagar vägen liksom :O de är läskigt.
Idag så har jag vart i skolan och haft det riktigt kul, på engelskan kollade vi bara på film (helt okej faktist) sedan hade vi matte, fick tillbaka våra prov som inte riktigt va så roligt att se. Men de var bara att skratta åt de och göra om nästa vecka xD
Josefin
´s storebror kom och hämtade oss efter skolan och så körde han hem mig (riktigt snällt måste jag säga, jag tjänade kanske 1 timme på de) kom hem och började kolla på One Tree Hill (som vanligt sedan) somnade, och vaknade sedan av ett gulligt sms av Lollo (måste bara tacka dig för att du väckte mig från min drööööm) käkade och sedan åkte jag till Lollo. Vi tog en lång mysig promenad, de va riktigt sköönt faktist.

Nu ska jag kolla på One Tree Hill och sova, för att idag så var jag också jätte trött, de är nog för att jag inte riktigt har gått och lagt mig tidigt den hära veckan. Men ändå jag har inga riktigta planer för i helgen, så om jag har tur kanske jag kan ta de lungt xD Ska iaf vara med Jessica och Sara imorgon direkt efter skolan, sedan vet man aldrig vad som händer ;)

Puss och god natt / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0