trötter

Hej alla söndags njutare!! Asså söndagar är verkligen säääääämst, man går egentligen bara och väntar på att man ska tillbaka till skolan på måndag.
Usch är riktigt trött asså efter igår. Helt seg i huvudet, sitter här hemma hos Josefin och försöker plugga till hår och kemi provet imorgon. Men de känns inte så att de är någon som stannar kvar i mitt huvud :P
Igår vare riktigt trevligt måste jag säga :) vi var 9 brudar som firade Sara´s födelsedag xD och sedan så kom de lite flera folk till saris :) efter ett tag gick vi hem till en annan tjej, men vi var inte där länge. Gick hem igen till sara och började kolla på lejonkungen ;) åh den är så himmla bra jag ÄLSKAR den :)
Idag var de bara att börja städa hemma hos Sara efter igår, sedan när vi gjort de så la vi (jag,Sara & Tess) oss i soffan och började kolla på film (beck blev de) de va mysigt :) hihiiii
Mamma kom och hämtade mig hos sara (eftersom att vi bor i sverige och ska ha de sääääääämsta vädret) .. Sedan hem och packa plugg sakerna och åka hem till Josefin och börja plugga.
 Får se om de blir att jag sover hemma hos Jessica inatt då.

Nä ska PLUGGA nu så att man klarar provet imorgon xD
CIAO / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0