20.03

okej, har inte riktigt vart på humör för att skriva så mycket idag, vet inte varför asså. Har kanske bara vart trött och ätit för dåligt också. Sitter iaf och väntar på käk här hemma och sedan ska jag upp och jobba med Lollo. Faaaan jag pallar INTE jobba, men nu är nyckeln hittat iaf så att jag MÅSTE
Jobbar man inte , får man inga pengar!!!
Men de ska bli kul att få träffa Lollo iaf, vi har en del saker vi måste prata om...

Bara för att jag hade de snyggaste kläderna på mig när jag jobbade :P

BTW Cornelia ringde mig idag riktigt skoj, har inte pratat/träffat henne på jätte länge, tråkigt bah att jag inte kunde träffa henne idag :(
de får bli en annan dag gumms :)

puss på er , trevlig freeedag / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0