Ähmen skriv nått bah...

Så sitter här i Lollo´s soffa igen, nu e man tillbaka hära xD känns riktigt skööönt faktist :) idag har vart i skolan, käkade en skojjig lunch på donken med bruuuudarna i klassen + min bror :P
Sedan åkte jag med min bror hem somnade en timme och sedan vare bara att plugga MATTE :O
När jag vart riktigt duktig och var klar, så vare tid för att käka middag. Efter de så snackade jag med älsklilngen och hon kom på värsta smarta idéen , att jag kunde sova hos henne inatt.. Så ja vart hamnade jag liksom ;) självklart HÄRA xD

Nu äre tid för oss att gå och lägga oss. Inte för att vi kommer att somna direkt, men ändå lika bra att ligga och snacka i sängen liksom.

Hööört imorgon xD god natt :)
puss på er alla GLADA / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0