Ännu en TOPPENDAG!!!



Idag va planen att ajg skulle vara med Jessica sedan kom jag på att jag skulle vara med Cia men då hade jag glömt min mobil självklart och hade tur att möta på Jessica i centrum, och då bestämmde vi att åka in till stan och ta en fika. Eftersom att min mobil va hemms så fick jag inte tag på Cia :@ (Åh SAKNAR henne verkligen)
Men iaf hade jag riktigt trevligt med Jessica xD VI hade riktigt svårt först att bestämma vilket fik vi skulle till. Ena hade inte dom stolarna vi hade tänkt oss, de andra hade inte rätt mysig färg på väggarna blablablaaa...
Till slut hittade vi ett riktigt mysigt café xD vi satt där och snackade ett bra tag asså :D men de behövdes verkligen. Har inte vart med henne på riktigt länge så har mycket att snacka om asså !
När vi bestämmde oss för att åka hem så sitter vi på tunnelbanan och självklart babblar på mega mycket och glömmer  att hoppa av , så att vi fick åka vidare till danderyd..
Sedan tog vi bussen mot tuna. Så av den dagen slut !!! :(
Asså skit dagarna går så otroligt snabbt nu när de är mörkt länge på morgonen och blir mörkt tidigt på kvällen. De är trist faktist. Man blir så trött av de!! Usch..


kysssen / N

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh , de var väkligen jätte roligt att träffa dig idag! De måste vi göra om snart!!!! :D

<3<3<3<3

2008-09-17 @ 21:30:27
Postat av: nicole xD

Jaaa och då ska vi käka på de dära andra cafét xD <3<3<3

2008-09-18 @ 08:55:55
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa!! och gå på bio :D hahaha

2008-09-18 @ 15:09:17
Postat av: Jessica

oj glömde namn inanna

2008-09-18 @ 15:09:53
Postat av: nicole xD

hahaa ja de ska vi göra :D emn vi MÅSTE ta de typ snart :D <3<3

2008-09-18 @ 16:04:35
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0