AVSLAPPNAD!!

Åh kom just hem från keroprakton !! De behövde jag verkligen ! Blev dock lite stressigt, hade helt glömt bort de och så ringer mamma mig när jag är i täby c med Josefin och kollar runt lite och fikar (från hela början va meningen att vi skulle fika och samtidigt skulle hon hjälpa mig med en svenska grej alla i kalssen gjorde igår när jag va borta från skolan, men då hade jag självklart glömt den boken i skolan)
Men iaf så fick mamma komma och hämta mig dära, efter mycket snack om att jag tyckte att jag kunde skippa de och att hon kunde gå istället. Men då blev hon bara arg och sa att jag verkligen behövde de. Och tack så mycket mamma för att du övertalade mig till sluuuuuuut. För oj oj oj va sköönt de va!
Man känner sig som en helt annan människa efter. :D



Så sitter jag och väntar på att kläket ska bli klart, men kom just på att jag kommer att missa IDOL om jag ska käka nu. Aja får väl slänga i mig maten. För att de får man inte missa.

BTW måste bara lägga till att idag äre räknat att jag ska få en liten kusin, så att man går bara och väntar på att de ska ringa någon från BB och säga att de har kommit en söt liten grabb (dock en till grabb i släkten inga TJEJER)

Ni får fotrfande bara en slängpuss eftersom att jag fortfarande e så sjuk :P
Slängpuss på er alla / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0