Bläää för att vara sjuk!

Ja de blev att vara hemma från skolan idag rå. Usch de är riktigt tråkigt att vara hemma asså ! Speciellt när jag visste om att jag och Josefin hade en hel del att snacka om idag i skolan. Men aja de kan vi ta på tel senare eller imorgon i skolan (för att jag väääääääääägrar vara hemma två dagar)

Meningen var att Lollo skulle komma till mig idag på morgonen och kolla på andra filmen vi hyrde idag innan hon började skolan, men hon verkar sova så djupt så att jag vill inte ringa coh väcka henne. Räcker med att jag har skickat 3 sms till henne ;)

Jajja jag borde nog gå och käka frulle nu, sedan funderar jag på att ta en promenad ner till centrum för att köpa lite halstabletter och någon god sallad jag kan käka till lunch idag :D

släng puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0