En riktigt mysig söndags kväll :)

Igår på dagen hände inget speciellt. Va uppe och jobbade ett tag och efter de så skulle Lollo komma och möta mig på mitt jobb, men självklart äre nått med bussen så att den åker helt fel väg. Och eftersom att jag är så envis så hade jag bestämmt mig för att inte ringa henne, för att jag visste att hon säkert hade glömt något och gått hem igen. När jag väntat vid bussen i ca 20 min så ringer Jessica xD och säger att jag ska ringa Lollo direkt. Jag ringer henne och då är hon i roslagsnäsby :O de va inte direkt att jag blev så himmla glad då, har stått och väntat på henne jätte länge sedan hamnade hon dära. Bestämmde då att jag åker själv hem till min mamma och hon får ta tåget dit (meningen från hela början va att hon skulle ta med en moppe hjälm som är hemma hos henne så att hon kunde åka moppe med mig till tuna, men den hade hon självklart glömt, så att man kan väl ändå säga att de va lite tur att hon hamnade lite fel. För att jag hade ändå inte kunnat köra henne utan hjälm ända till vallentuna)



Men iaf kom jag hem sminkade mig lite, gick till tåget för att åka in till stan och se på bio xD.
Vi kollade på Patrik 1,5 den tycker jag absolut att ni ska se på, de va riktigt rolig måste jag säga ;)


Efter den vare bara att åka hem, de va rätt sent och man var jätte trött, tur att jag hade sov morgon idag iaf. Stackar lilla Lollo (men skulle absolut inte förvåna mig om hon tog en egen liten sovmorgon)

Sitter nu hemma och ska snart käka lite frulle sedan ut med hunden och efter de göra någon läxa som vi hade till idag, som jag helt hade glömt. Jajja hoppas att jag hinner göra den innan jag måste åka till skolan.

Puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0