Fantastiska dagen med Lollo!!

Hallå på er alla xD ! Måste säga att min dag har vart helt underbart !!!!

Dagen började visseligen med att jag blev lite sen för att jag trodde att de va idag jag och min lådsas mamma skulle åka lite senare, men va visst imorgon (a) hoppas på att hon inte kom försent pga MIG (a)
dagen gick otroligt snabbt i skolan, visst vi slutade kl 11.30 men vi hade frisör hela dagen så att då går de otroligt snabbt också.
Efter skolan så åkte jag till täby c men Josefin för att jag skulle köpa ett bryt hjärta till mig och Lollo (bland annat för tack för hjälpen i helgen) xD gick runt lite efter de och spanade in massor av saker som jag verkligen SKAAAA köpa :D
Sedan skulle jag åka och möta Lollo i hennes skola. Så att då bar de åt mot wlthers. Sedan mötte jag min kusin dära så att stog och snackade med honom ett tag.
Sedan vare bestämmt att jag och Lollo skulle åka till ett mysigt café i norrtäljde. Så att då tog vi bussen dit och gick och satte oss dära.
När vi satt oss ner och fått in de vi beställt så vare DAGS för mig då.. Ta de stora steget (vi kallar de.. att jag FRIADE) Jag gav Lollo ett paket. Och i det så var de jöh bryt hjärtat jag köpt lite tidigare på dagen. Hon blev överlycklig när hon såg de, och de gjorde mig också GLAD !!!
Så satt vi där och snackade ett tag, sedan kom jag på att jag skulle kunna ringa min mormor och se om jag hade sån tur att hon kanske var på jobbet. För att då skulle vi kunna träffas. Och snacka om timing hon var precis på väg ut till bilen. Så att då fick vi sällskap av min älskade mormor! Vi är tre tjejer som ÄLSKAR att babbla så att de blev mycket snack!
Sedan åkte vi till skoman för att jag va sugen på ett par skor till :D
Tog sedan farväl till mormor (för den här gången) och åkte hem till mig. Och då vi va riktigt flummiga på bussen!
 

 


puss på er ett tag / N


Kommentarer
Postat av: lollo

Men självklart blev jag glad, det var hur gulligt somhelst älskling! :')

Jag har alltid så kul med dig! :)

2008-09-09 @ 19:54:26
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: nicole

Härliigt älskling xD kul att höra !!!

2008-09-09 @ 20:25:54
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: JENNY

hahah men tjejen ! saknar dig !

2008-09-09 @ 21:36:15
URL: http://jnx.blogg.se/
Postat av: N

saknar dig också, vi får fan ta och ses någon dag xD

2008-09-10 @ 07:20:27
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Anonym

brythjärta haha köpte man inte det i typ.. 3an?

fjortispack!

2008-09-10 @ 14:52:35
Postat av: lollo

Till anonym: Haha, lilla du, kan du snälla försöka skaffa dig ett eget liv ist för att klanka ner på andras? Pinsamt!

2008-09-12 @ 13:28:48
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: nicole

hahaa jo de gjorde man säkert, men vadå om vi vill vara på de stadiet så låt oss vara de xD fan om du vill bli en tråkig gammal kärrig så tidigt (som du redan blivit) så visst.. bli de du, men ge fan i vad nadra gör..

Och du verkar inte ha så mkt till liv heller eftersom att du sitter och läser min BLOGG. De handlar liksom om vad jag gör och vad jag gillar. Och palla att du sitter och läser de om du tycker de är töntigt !! :o

2008-09-13 @ 12:17:05
Postat av: lollo

I TOTALLY AGREE NICOLE :D

2008-09-15 @ 01:19:43
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0