FREEEEEEEEDAG :D !!

Åh idag äre fredag, men jag kan säga att min fredag inte började så jätte bra! Min mobil ringde inte på morgonen så att jag blev lite sen, men hann ändå med tåget. Och där mötte jag Erik (en gammal vän som gick i min klass förut, de va riktigt skoj att få snacka med honom) sedan när jag kom till roslagsnäsby (där jag byter till österskär tåget) men de hade redan gått, så att jag antar att mitt tåg måste ha vart sent från början. slite irriterande sådär, eftersom att jag fick sitta där och vänta på nästa tåg i typ 20 min. Piiiinsamt att jag kom försent liksom.

Och idag har vi frisör hela dagen så att dagen kommer gå riktigt fort :D har liksom vår senaste rast just nu. Gaaaaaaaah !!! "Lollo´s utryck" :P

Efter skolan idag så blir jag hämtat av mig storebror och kusin sedan så ska jag möta upp Lollo och vi ska till norrtälje och fika, sedan kolla på skor i Madde´s skoaffär :D

Puss på er / N

Kommentarer
Postat av: anonym

Erik är han snygga killen väl ? 92a ?

2008-09-05 @ 21:58:00
Postat av: nicole

Ja men självklart e han snygg ;)

2008-09-06 @ 09:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0