God moooooooorgon :D

Jag MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE bara få berätta om min går dag, jag vaknade tidigt idag och kunde inte somna om så att medans jag väntar på att min käre vän Louise ska vakna så tänkte jag att jag kan skriva i min BLOGG :D

Direkt efter skolan igår så kom min storebror (robin) & kusin (kim) och hämtade mig i min skola. VI åkte till min mamma och där lämnade jag lite grejer och sedan gick till bussen för att ta mig till norrtäljde. Lollo gick på samma buss som mig i brottby (är faktist rätt förvånad att bli klarade av att hamna på samma buss) Först vare bara meningen att vi skulle åka och kolla skor på skoman och sedan åka vidare till café landkrabban (där Lollo jobbade förut) och ta en fika. Men vi kollade bara skor och sedan så åkte vi mot stockholm (som man säger som norrtälje bo). Eftersom att jag hade hittat ett par skit snygga stövlar dagen innan när jag va i täby c med Josefin så åkte vi dit för att köpa dom. Självklart kunde jag inte motstå att fortsätta och kolla runt lite i affärerna. Så att de blev en tröja också. Där efter så åkte vi hem till min mamma för att hämta mina grejer (för nu flyttar jag hem till min far i en vecka) och sedna åkte vi hem till min pappa med robin. Nästan direkt när vi kommit till min pappa så gick vi upp till firman för att jag hade inte jobbat för dne här veckan och sedan ville jag och Lollo prata med varandra (utan att behöva fundera på om någon skulle höra oss hemma). Vi började städa (observera VI) Lollo min älskade sötaste vän hjälpte mig.. Så himmla gullig !!! (men kan LOVA att de där kommer hon betalt för). Men när vi håller på att städa så ringe min mor med GOOOOOOOOOODA NYHETER !!!!! Jag hade fått en KUSIN :D Och de va en FLICKA (Yeeeeah nu e jag inte ända tjejen i släkten på mamma´s sida längre)
Vi fortsatte städa och sedan ringer mamma igen. Då min morbror ringt och frågat om jag och en vän kunde/ ville åka hem till dom och passa hundarna       medans dom är kvar på BB.
Jag och Lollo gick då hem och började packa med lite grejer sedan så åkte vi dit/hit. Oj Oj oj va hundarna blev glada. Sedan satte vi oss och tog en kopp tee (till och med Lollo för hon hade jöh fått sitt caffe redan på firman) Och så satt vi och gjorde de vi är bäääst SNACKA. Efter ett tag så började vi kolla på den andra filmen som vi hyrde  (BLONDE AMBITON) men som vi inte hann kolla på sisst (tisdags). Men jag somnade självklart jätte fort men Lollo såg klart den, hon tyckte att den va rätt bra. Jag tänkte att nu när jag skrivit klart så ska jag lägga mig i soffan och kolla klart på den filmen medans Lollo fortfarande sover och sedan är nog den slut tills hon har vaknat.

CIAO på ett tag.
puss på er alla / N


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, norrtäle trippen var ju nödvändig, haha! ;)

Kul att du fått en kusin stumpan, då kan jag hjälpa dig vid 30årsåldern att shoppa med henne osv, en riktig pingla ska hon bli! :)

Klar jag hjälper dig snuttan, jag menar städa "is my thing" som vi sa, eller? haha.

Nu ska jag springa iväg o ge dig sällsis vid tv:n, puss!

2008-09-06 @ 14:44:03
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha nä den va inte så nödvändig men ändå, vi fick prata av oss lite på bussen dit och hem iaf :D

Jaa men självklart ska vi de, haha men du lär få hjälpa mig om jag sitter barnvakt åt henne nu mää :P

Hahaa åh hjärtat mitt älskar dig verkligen !!!

Kyss på dig

2008-09-06 @ 15:24:23
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha, det är sant, pratkvarnar som vi är ;)

haha, självklart kommer jag göra det, vi ska uppfostra henne så att hon blir precis lika perfekta som oss, eller? haha!

Love ypu to honey, du är underbar!

2008-09-06 @ 19:33:36
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: lollo

den sista kommentaren var från lollo, inte nicole!

2008-09-06 @ 19:35:06
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0