Har vart rätt dålig med inlägg på sista tiden.

Förlåt måste erkänna att jag har vart riktigt dålig på att skriva. Men har haft rätt mycket för mig.
Skriver lite kort om dom sista dagrana då xD

Onsdags: Åkte och tränade efter skolan och sedan hem till mamma efter skolan för att hämta lite kläder till tosdag (då de va skoljoggen) sedna hem till pappa och käka. Direkt efter åkte jag och Josefin till gymmet. Efter de körde Josefin mig till ishallen och jag kollade när bror & kusin spelade match.

Torsdag: Idag vare skoljoggen och frisörerna på John Bauers gymnasium skulle vara lite roliga och spöka till sig lite med att ha 70&80-tals tema. De va riktigt skoj faktist. Vi fick fixa oss fram till lunch sedan efter lunch skulle vi ha skoljoggen som va 5 km. Måste erkänna att jag och Josefin va riktigt duktiga :) (+ att vi va fett stolta för att vi vann över idrotts killarna) De va lite pinsamt sedan att åka hem, eftersom att jag och Josefin skulle på modevisning så hade vi rätt bråttom hem, så att vi hann ej gå tillbaka till skolan och ta bort att smink och tvätta håret. Så att de va bara på med solbrillorna och sätta upp håret i en knut och sätta sig på bussen hem. Jag fick verkligen paniiiiiiiiiiiik för att jag fick inte ut de rosa som jag hade i håret. Jag duschade med silver schampo 7 gången. Och de gick ändå inte ur (de va inte mycket kvar, men man såg lite iaf) men jag hann inte duscha längre så att jag fick nöja mig så. ÅKte ner till centrum med tåget köpte en sallad på ica och sedan tog jag bussen hem till Josefin och hann iaf platta håret dära. De va tuuuuuur. Åkte sedan till modevisingen. Efter tog jag bussen hem och sedan gick jag nästan och la mig direkt när jag kommit hem. Va helt slut.
BTW tack Josefin för att jag fick följa med, de va riktigt skoj xD




Fredag:
Dagen gick självklart snabbt i skolan eftersom att vi hade frisör hela dagen. Efter skolan va jag snäll och följde med Josefin till täbban för att hon skulle möta sin pojkvän dära. Sedan så åkte jag hem hann knappt innanför dörren då min bror sa att vi skulle åka igen, för att kolla på när min lillebror spelade hockey match. Vi hann dock inte se på matchen, men vi skulle ändå ut och käka med familjen så att de gjorde inte så mycket. Efter de så åkte jag hem, bytte kläder och sedan åkte jag och mötte lite kompisar. Vi skulle på fest. Men någon fest hann de inte bli innan jag och Emma åkte hem. Men aja jag va så gaaaaaaaalet trött efter veckan så att jag pallade verkligen inte vara dära länge,men de kommer fler tillfällen man kan festa på xD

Idag lördag:
Vaknade runt 10.00 gick upp käkade lite frulle och sedan gick jag och duschade. Satt och snacka med mamma och bror ett tag inna vi åkte upp till IP för att kolla på min lillebrors hockey match igen ;)
De gick dock inte så jätte bra. Men de var bara en tränings match mot ormsta (+ att dom va äldre) men ändå bra spelat måste jag säga.
Åkte ner och handalde med mamma efter, och nu sitter jag hära och inte gör så jätte mycket. Funderar på att gå och fixa naglarna, dom ser verkligen hemska ut.
Får ser vad som händer ikväll. Men de visar sig.

Måste bara säga att har en grymt sköönt vecka iaf.

Puss på er / N

Kommentarer
Postat av: Josefin

TACK själv nicole att du följe med! :D du inser inte hur tråkigt det skulle varit om inte du varit där! :D <3

2008-09-27 @ 17:41:39
Postat av: nicole xD

hahaa nej men de där tror jag inte på, men de kanske va grymt mycket roligare när jag var med ;) hihiiih <3

2008-09-27 @ 18:41:33
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tamenfan va vi va snygga på skoljoggen asså :D

haha ! vi ser ut som clowner hela högen xD fattas bara röda näsan :O :D hahah !

PUSS <3

2008-09-28 @ 18:48:20
URL: http://y0uwish.blogg.se/
Postat av: nicole xD

hahaa ja lugnt asså, vi va snyggast av alla !! men de gör vi på nästa gång ;) du och jag Pau ;) pussen

2008-10-02 @ 10:38:46
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0