Hej alla GLADA frisk som sjuka!

Måste bara börja med att de är riktigt många juuuust nu som är sjuka.. det är meest folk som är förkylda (självklart e jag också de) BLÄÄÄÄÄÄÄ

Fick iaf träffa min efterlängtade Louise Häggberg idag.. Och de va verklige på TIIIIIIIIIIDEN !!! Har saknar henne så mycket så att man blev mycket glad över att få träffa henne :)
Hehe eftersom att ingen av oss är riktigt friska så tänkte vi bara chilla idag när vi träffades så att vi gick och hyrde två filmer.. BLONDE AMBITION & DEFINTELY MAYBE


hann dock bara se på defintely maybe !!! Anledningen till varför vi bara hann att se en film är för att när vi är med varandra (speciellt när vi inte träffats på ett tag) så kan vi verkligen inte sluta prata med varandra. Så att när vi ser på film så fattar man inget av den för att vi bara har filmen på men hänger inte med för att vi snackar med varandra :P Så att då bestämde vi oss för att gå ut och gååå :) (de blev lite längre än vad vi hade tänkt oss men ändå) Fick mycket sagt iaf :D (jag tänkte på en sak, man borde uppfinna en grej som räknar alla ord man säger, precis som en stegräknare fast en ordräknare!!! hahaa då kan jag SÄGA direkt att jag och Lollo skulle vinna den tävlingen direkt)
När vi kom hem så fortsatte vi att snacka så att de blev aldrig av att vi kollade på den andra filmen, men de tar vi på vägen till åland i helgen tycker jag :D

De e lite jobbigt just nu för att jag känner mig knappast frisk och de e inte bra om jag är hemma från skolan för att då kommer man efter så mycket, och sedan så MÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE jag träffa Josefin imorogn och snacka med henne !! (vi har en hel del att snacka om)
Och sedan måste jag erkänna att de svider lite i mina shopping fingrar och jag och Josefin snackade om att ta en sväng i täby c imorogn efter plugget! (men får se hur de blir med de)


+ att jag sitter och spanar in lite kläder på internet och då hittar jag denna söta klänning och kom DIREKT (observera DIREKT!!!!!!!) att tänka på min älskling Lollo :)


hej då på ett tag !!
kyss på er ! / N


Kommentarer
Postat av: lollo

Lalala, vi är bäst på att prata för mkt tjejen, n' i like it:)

Klänningen var ju supersöt! Har dock en liknande, men hallå vart hittade du dendär? ;D

2008-09-02 @ 22:28:18
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ja de är vi verkligen ! Bättre de än att vi inte snackar alls iaf :P

Jag kan visa dig den sen, komme rinte riktigt ihåg vad hemsidan hette ;)

2008-09-03 @ 09:58:29
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0