Hej alla pigga och glada!

De blev ingen upptatering igår (söndag) pga att jag såg och sov hela dagen för att jag hade migrän och va jätte förkyld. Så att de va inte så mycket att säga om den dagen. Orkade till slut snacka lite skit med Lollo och de va sköönt :D

Sedan vare dags att sova för att försöka orka upp till skolan. Har inte riktigt tid att missa saker i skolan nu.
Min bror va ur gullig igår och erbjöd sig att köra mig till skolan på morgonen, så att jag behövde inte gå upp lika tidgt som jag skulle behöft om jag skulle ta bussen.
Så att kl 08.00 imorse så åkte jag och min bror och hämtade upp Lina sedan åkte vi till skolan. När vi kom till skolan så hade skolan brand övning (dryyygt).. Hahaa

Jajja hej då.. har inget emr att skriva om :P

pusss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0