Hemma igen då ;)

Hallå där alla GLADA :D måste säga att jag har fått en sån underbart söt liten kusin asså :D.. Den vägde bara 2.9 kg så att de är en liten plutt ;)

Jag och Lollo hade ställt klockan imorse så att vi skulle kunna gå upp och städa hela huset hos min morbror så att dom inte skulle behöva tänka nått på de när dom kom hem. Sedan så gick vi en långis med vovvarna.
Sedan trodde vi då att min morbror och hans sambo skulle ha kommit hem med bebisen men nej de hade dom inte. Så att man satt nästan bara och väntade på att dom skulle komma hem för att man ville se plutten..

Till slut när dom kom hem så fick jag sitta och gosa med min nya kusin. Efter ett tag så kom mormor och Sture dit och va riktigt nyfikna på bebisen.
Sedan så var jag och Lollo tvungna att åka (för att Lollo skulle ha mtach kl 16.00) så att då körde min morbror hem oss.

Lollo åkte hem till sig och jag till mig, jag va tvungen att göra mig iordning lite sedan skulle jag åka och kolla på hennes match. Men bussen va så sjukt seg så att jag kom till matchen rätt sent. Och jag hann inte kolla länge heller för att min bror ringer och säger att vi ska ut och käka middag så att då va jag tvungen att åka.
Åkte hem sedan så åkte vi nästan direkt och käkade.

Först vare meningen att jag skulle träffa Josefin efter vi käkat, men jag va så sjukt trött så att då skippade vi de och tar de en annan gång :D

puss på er alla / N

Kommentarer
Postat av: lollo

haha ja det blev lite stressigt där faktiskt ;) Jag kom tom 20 min försent till samlningen, haha!



Vad duktiga vi har varit denhär helgen ;O

2008-09-08 @ 13:54:50
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hahahaaa oj då, men ändå du hade faktist en bra anledning tycker jag ;)



<3<3

2008-09-08 @ 14:43:43
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0