Ja men visst, en underbar morgon (nooooot)

Min dag än så länge har inte vart bra asså. Inget har gått som väntat...

Morgonen började med att jag och Lollo vaknar av min väckar klocka. Ingen av oss var taggad på att gå upp. Men hade lovat pappa att komma i tid till skolan. Vi gick lite sent från henne men vi hann iaf till tåget (som tur var). Sitter på tåget och är skit flummiga, hahaa (aja sånna är vi liksom). Jag går av i roslagsnäsby men ringer upp Lollo direkt för att jag pallade inte stå själv och vänta på tåget. Då berättar Lollo att dom står stilla för att de har hänt en trafikolycka i enebyberg. Åh jätte kul , man står ute och fryser jätte mycket liksom. Dom säger i högtalarna att de ska komma ersättningsbussar så att då går alla mot parkeringen där bussarna ska komma. Sedan märker jag att några i min skola börjar gå mot tåget igen och jag är så trött så att jag tänker inte äns på varför dom gör de. Sedan går jag också närmare tåget, men råkar stå mot andra hållet och lyssan på musik så att jag hör inte att tåget kommer. Och missar de självklart. Men tänker ändå att ersättningsbussen kommer ändå snart så att då kan jag jöh ta den. Går på bussen och sedan så är den självklart mot fel håll. Så kommer mot mörby hållet. Jag hoppar av i djursholms ösby och möter upp Lollo dära (eftersom att hon redan var sen så tänkte hon käka lite frulle med mig, medans jag väntade på min andra buss) Vi åker till mörby centrum går och sätter oss och tar en macka var. 
Sedan bar de åt till min skola.. Somnade på bussen vaknar nästan precis vid min skola (sköönt, jag glömde inte att kliova av iaf) Men när jag ska plinga så fungerar den inte.. Men jag hann springa fram till busschafören och säga till. (braaaaaa jobbat nicole)

Kom till skolan och skulle sätta mig och plugga på vårat arbete, men då kommer jag inte in på internet så att de blev inte så mycket pluggande!! :/

Sitter nu hära med några bruuudar i klassen som är helt stöööööörda idag !!! observera de asså!!! + att jennifers hår är jätte fult idag, en lock vad är de liksom?? :O

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahaha stackarn, lider verkligen med dig! :O

men så störda va vi väl inte?? :D

2008-09-22 @ 12:35:39
Postat av: nicole xD

hahaa tack så mycket, men ändå vare sätt skönt.. Men jobbigt att man missade i skolan. Men jag får ta igen de ikväll :)

hahaa jo de är ni verkligen!! men I like it :P

2008-09-22 @ 12:38:50
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha tro mig du missade INGENTING! :D

haha vad bra! :D

2008-09-22 @ 12:50:43
Postat av: nicole xD

Åh vilken tur då, för att palla ligga efter liksom :P

2008-09-22 @ 14:53:43
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: sophie

ja kan verkligen förstå, josefin och jennifer - det blir ju värre när dom är två av samma sort



tur att du hade mig där då :)

2008-09-22 @ 15:00:55
Postat av: Anonym

Sophie det där var lågt! om det är två av samma sort är det ju DU och jennifer! :D

2008-09-22 @ 19:29:48
Postat av: Jen

så fult var de inte :( de var en lock och en liten fjong ju :D mohahah

2008-09-22 @ 21:44:54
Postat av: Jen

nej så fult var de väll inte allt!? :O en lock och en liten fjong vid sidan mohahaha

2008-09-22 @ 21:46:20
Postat av: Jen

oj fleeeeeeeeeeeeeeeeer

2008-09-22 @ 21:46:47
Postat av: Jen

massssssaaaaaaa fleeeeeer

2008-09-22 @ 21:47:04
Postat av: Nicole

hahaa man bara ser hära hur störda ni är ;)

2008-09-22 @ 22:31:07
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: sophie

jag och jennifer är verkligen inte av samma sort, då hade ju jag varit helt cp, vilket jag inte är :)



jag tycker synd om jennifer..

2008-09-23 @ 10:14:19
Postat av: Jen

men host på dig sophie

2008-09-24 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0