Jahaa då vare SÖNDAG igen då!!!

Ja då vare söndag igen, och de känns inte sköönt asså. Usch de är skola igen. Okej visst vi har riktigt skoj i skolan, men de är så skönt ändå när de är helg. Måste erkänna att jag har vart riktigt dålig i helgen på att skriva i min BLOGG. Sorry men har haft annat för mig !

Tänkte iaf kortfatta min helg!

Fredag: Direkt efter skolan drog jag och Josefin och tränade. Åkte hem och käkade middag med familjen, sedan kom Lollo hem till mig. Och vi började göra oss lite finare. Till när vi skulle gå ut. Hehee blev inte riktigt som vi tänkt oss men man fick träffa alla GLADA tjejer iaf xD
Vi drog vidare ett tag och sedan hem och la oss och kollade på Pippi (hahaa så MOGNA e vi liksom) men den e skoj ;)

Lördag: Gick upp runt 12 och Lollo hade lovat sin far att hjälpa honom hemma så att hon tog tåget hem då. Jag tog en runda med hunden sedan åkte jag och mamma till IKEA!! De blev inte så mkt som vi köpte men de va inte tanken heller. Sedan när vi kom hem vare bara att börja städa rummet (efter att haft Lollo på besökt och sedan prövat kläder) min morbror, Stina (morbrors sambo och kussen Pernilla skulle komma på middag. Fick sitta och gosa med Pernilla ett bra tag för mig själv. Åh de va så mysigt! Efter vi käkat så hade Lollo kommit och vi började baka för att ha något smarrigt till caffet ;)
Sedan så gjorde vi oss snygga för att vi skulle dra ut.
Drog till en fest, men kom dock dit rätt sent. Och åkte rätt tidigt för att vi skulle vidare. Men de va skoj träffade en hel del av Lollo´s kompisar xD (fett sköönta) åkte till en annan och var där ett tag , dock välldigt kort. Kom sedan hem och tog en varm dusch efter en mycket kall promenad hem.

Söndag: Lollo hade match idag så att var tvungen att ta samma tåg som dagen innan hem för att hinna. Jag gjorde inte så mycket fram till min pappa ringde och kom och hämtade mig då han körde hem mig till honom så att jag kunde hämta nyckeln till mitt jobb. Så jobbade jag sedan hem och käka en smarrig middag med pappa och Annica!
Sitter nu bara här vid datorn och tänkte städa fiskarnas akvarium och sedan ta en varm dusch och sen lägga mig och se på en film. Som jag börjat kolla på nu hela veckan men bara somnat.

puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0