Ledig tisdag , åh underbart!!

Va ledig idag från skolan, och de va verkligen riktiogt sköönt. Eftersom att Jessica också var de så tänkte vi att vi skulle vara med varandra, men egentligen skulle jag behöva plugga. men men...
Först idag så åkte jag och tränade en timme eller nått, och efter de så åkte jag hem och fixade och Jessica kom hem till mig. Efter de så åkte vi till täbban. Jag skulle dock inte köpa nått, men ville kolla på jacka (vilket jag ABSOLUT inte behöver) Jessica hittade massor av saker iaf xD tuuuuur för henne ;) Men vi hittade iaf pressent till lilla Sara xD

Nä nu måste jag verkligen plugga, men jag har tur att jag har min käre vän Sara som jag ska plugga med imorgon xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0