myys kväll

Efter middagen åkte jag till Jessica som planerat, bara att lilla LATA Lollo orkade inte komma. Så att de blev bara jag och Jessica som fick ha en mys kväll. Vi kollade på One trill hill och snackade en hel del. De va riktigt mysigt faktist. De måste vi göra om :)

nu ska jag käka lite frulle sedan ska jag åka och gymma , och efter de ska jag vara med Jessica. Vi får se vad vi hittar på. Jag har fått nått ryck just nu att jag vill ha en rosa jacka, så vem vet man kanske hamnar i täby och köper en jacka. (förhoppningsvis INTE, de känns som att jag har några jackor ändå)

pusss på er / N

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa , den jackan passa du du värkligen i!!!! ;P men som sagt den va "fuul" ;P

2008-10-01 @ 15:56:39
Postat av: nicole xD

hahaaaa men åh, jag berättade om den för mamma idag.. Och hon bara garvade åt mig.. Hur galen jag e :P

2008-10-01 @ 20:56:20
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0