skola??

hej på er !!
hoppas att ni mår bättre än vad jag gör, för att jag har de lite tufft just nu.. Jag kan INTE va hemma från skolan för att då kommer jag komma efter så mycket och jag har inte blivit uppladdad helt än eftersom att jag inte har träffat Lollo på ett bra tag nu.. De är INTE okej !!! Fy på oss !

Satt och funderade med mamma om jag skulle till skolan eller inte imorogn, men fick nyss reda på att vi har frisördeknik så att jag har nog inte så mkt till val då :/
Jajja om jag går till skolan imorogn då får jag jöh faktiskt träffa min älskade Lollo, för att vi har bestämmt att vi ska ta en fika efter skolan :D underbart =)


ha de så braaa :D puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0