sov gott på er alla!!



Kom nyss hem till pappa :)

Var och kollade när vallentuna-djurgården möttes pojkar 90. De gick väl inte riktigt så bra för vallentuna, jag tycker allt att dom spelade bra. Men vann dock inte de blev  3-4 till djurgården tror jag de va :P Hehee Men tur att de va djurgården iaf xD
Sedan efter matchen skulle jag åka till täby för att åka med min bror hem efter hans tärning. Men tog först tåget mot vallentuna centrum med alla och sedan bytte jag och Jessica (fårn klassen) dära mot täby. Hahaa när vi går av tåget, så får man en cykel flygande på benet :P hahaa någon mupp som inte fick ha sin cykel på tåget och slängde av den. Hahaaa jag skulle ha slängt in den på honom igen :P
Kom sedan till täby och mötte bror, kusin och deras vän. Och åkte sedan hem.
Ska nog in i duschen och sedan gå och lägga mig och kolla på Nicke nyfiken som jag och Lollo började kolla på i lördags natt när vi kom hem, men jag somnade själklart direkt..

puss och sov gott på er alla xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0