torsdagen xD

Idag har de vart en riktigt bra dag för mig. De har verkligen gått skit bra för mig hela dagen. Först på engelska så gick de riktigt bra. Sedan på matten så gick de också bra att arbeta och vi har haft en riktigt sköön stämming i klassen idag också xD
Efter skolan hade jag och Doris <3 (sara) bestämmt att mötas i täby c och ta en fika och shoppa lite ;) De va riktigt kul att få träffa SARA igen och få snacka. Åh har verkligen saknar henne! (vi måste verklige skärpa oss med att träffas) Sedan när vi fikat klart så gick vi runt och kollade runt i affärer efter daaaans kläder. Så att nu är vi reeeeedo :D

Jag Älskar dig verkligen jätte mycket Sara jag hoppas att du vet om de! De går liksom inte att förklara dig, för att du är en sån underbart person så att de är så otroligts vårt att beskriva dig. Skulle vilja att alla i hela värden fick ha dig som vän. (Men lite ego tänkande måste jag jöh ha , för att annars skulle jag ALDRIG få träffa dig) HaHaa xD


Sitter just nu och väntar på att Josefin ska ringa så att vi kan bege oss till SATS för att träna xD


kyss på er / N

Kommentarer
Postat av: sara andersson

Men åhhhh Nicole!!!! HAllå du får mig att börja gråta :P gumman du är verkligen bäst!!!

JAg älskar dig jätte mycket doooooris! Vilken lycka det är för migg att jag fått träffa dig! Du betyder massor för mig och jag vill ALDRIG förlora dig!

Jag finns alltid här för dig gumman det vet du!

sara <3 nicole

2008-09-11 @ 20:03:43
Postat av: nicole xD

Sara, haha vi kan jöh sitta här och gråta :P fan va GLAD jag blev nu när jag fick läsa de dära. Bli älskad av en tjej som du, är något riktigt stort!

Älskar dig NU och FÖRALLTID !!!



Doriiiiis 1 <3 Doriiiiiiis 2

2008-09-13 @ 12:14:17
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0