Utråkad!!

Sitter här hemma och inte gör något speciellt !! Har rent ut sagt skiiiit trist ! De ända jag har gjort idag är att kollat på TV och film med min kusin Kim och sedan suttit vid datorn!!

Sitter och funderar på om de är någon bra film man kan ladda ner och kolla på, men jag tycker verkligen att alla nya filmer som görs just nu inte är så bra. Alla filmer va mycket bättre förr.
En film som jag verkligen minns att jag gillade när jag av liten var Smådeckarna Och den går inte att köpa längre eller att ladda ner .. De skulle av riktigt kul att se den nu igen , men nej nej de går inte !!!
Åh blir så irriterad :P

PS: om du har några bra film tips så skriv dom gärna till mig då... :D
slängpuss MOT er / N


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha nicoooole, jag har den filmen :)

2008-09-03 @ 17:28:32
URL: http://sarie.blogg.se/
Postat av: Nicole

åh skojar du eller :O den måste jag få låna utav dig... hahaaa

2008-09-03 @ 17:43:13
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: VENDELA

A walk to remember

The notebook

lite snyft kärleksfilmer

om du inte redan sett dom:)

2008-09-09 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0