god morgon vackra väder

Vaknade upp av att solen sken in i mitt rum. De är en underbar känsla tycker jag. En annan känsla som jag hatar de är att jag har sätt klart på första säsongen av OC nu! Och de är den som är bäst!! Usch hatar verkligen sista avsnittet å säsong 1. När Ryan bestämmer sig för att åka tillbaka till Chino. Blää på honom !
Bara forsätta nu med andra.

Funderar på att ta en härlig promenad till Is-sjön idag nu när de är så fint väder. Men då vill jag ha me min system kamera och den är hemma hos mamma :/

Idag fyller också Emma 18 år :) STORT grattis till henne !
Ska hem till henne senare och fira henne !

ciao

(vet inte vad de är som är fel, men de händer ofta att jag inte kan ladda upp bilder här på bloggen, Hmm någon som vet vad felet kan vara?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0