hemma efter en lång dag

Ligger i sängen nu och ser lite på TV
Har gjort mkt idag. Men måste säga att de va riktigt kul att träffa Lollo ! De va för länge sen vi såg. Va dock inte me henne så länge men iaf. För skulle hem till pappa och käka middag dära. De va skoj de me, va ett tag sen jag va där faktist. Kanske ska börja hänga dära oftare :P höhö
Sen åkte vi till BB för att lämna tröjor till bror´s gammla lag. Sen hem då.. Skoj att få umgå lite me bror också.

Huvudet har väl känns lite sådära idag, men jag står på benen iaf :D De är nog lite för att jag tycker de är så otroligt tråkigt att bara ligga hemma så att jag gör saker typ hela tiden och INTE tar de lugnt som jag egentligen ska göra.

god natt / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0