måndag

Måndag idag då, en ny vecka betyder de. Iof känns de som att jag har helg hela tiden men ingen annan. Lite trist sådära!
Igår va de jätte mysigt softade me sara hela dagen ute i solen, sedan blev de grillat till middag. Smarrigt va de!!

Idag har jag faktist inga planer för mig. Men de är nog bra om jag tar de lugnt eftersom att då läker allt fortare.
Inte för att jag inte tagit de lugnt i helgen, vi har bara chillat men ändå skratta tar på krafterna.. Hahaaa

Kom på att de e valborg i helgen. Usch !!! Hatar valborg ! De är en fjortis afton tycker jag ! Och vad firar man egentligen, jo att kungen fyller år. Och då tänder man brasor och super sig full. Hur kul e de liksom..
Någon som har något tips på vad man kan göra ??

ciao / N

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan fira mig eftersom jag fyller år ;) <3

2009-04-28 @ 20:09:07
Postat av: sanne

det var jag sanne som skrev, namnet försvann :P

2009-04-28 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0