torsdag

Idag har dagen gått fort tycker jag.
Först så va jag och dog bort klamrarna i huvudet, så nu ser de inte lika äckligt ut. Efter de så åt jag och pappa lunch. Trevligt trevligt. Sen gick jag för att möta upp Ida... hihiiii.
ÅKte sedan hem och vilade en lite stund för att sedan orka åka hem till Sara. Där va de skoj, vi snackade en hel den sedan så åkte vi ner och hyrde en film. De va nog bäst så, så att Jimmy slapp höra vårt prat hela tiden. Hahaa

 Vi såg på Dold identitet. Rätt obehaglig film faktist. Den va ca 115 min men rätt seg att kolla på. Bland annat för att den va på italenska. Men Om man orkar se klart hela och fattar handligen så är den värd att se. Men som Jimmy som ledsnade fort, han tyckte nog att den sög.

pusss / N

Kommentarer
Postat av: sara

det va trevligt att träffas tillslut:) hört mycke bra om dig från sara:)



Jaaaaaa filmen sög jätte hårt!! den får

-10 av 5 toast

2009-04-23 @ 23:26:27
Postat av: jimmy

skulle ju stå jimmy o inte sara vid namnet:P

2009-04-23 @ 23:27:39
Postat av: nicole

jaaa de va riktigt trevligt att träffa dig me :D de måste göras om xD



Hahaa du e rolig du, så blir de om du låter mig och sara välja film :P

2009-04-24 @ 09:57:56
URL: http://hemland.blogg.se.
Postat av: Jimmy

ja det måste det absolut göras:D



Haha ja vet dom jävlarna säger det xD haha



ja det var faan sista gången ni fick välja ska ja bara ta o tillägga;) haha

2009-04-26 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0