de blir aldrig som man tänkt sig

De blir verkligen aldrig som man har tänkt sig! Ibland är de rätt jobbigt tycker jag! Men aja sånt är livet!!!

Kom precis hem från vallentuna flygfält där jag då vart och hälsat på Emmelie som va där på hundutställning! Hon ställde dock inte ut ZeB idag men va me en kompis som ställde ut sin hund!
Sen så fick jag ju titta lite på alla små söta moppsar! Åh va jag vill ha en sån! De som är problemet me dom, är att dom har svårt och andas eftersom att nosen är så intryckt! (haha drömde här om natten faktiskt att jag fick en mopps men som hade lite utot näsa) höhööö

   
Här är lite bilder på en mopps som jag fick fota! Den är bara 5 månader! Och hur sööööööt som helst!

De va meningen att jag skulle åka in på Philip & Fredrik nu med Robin,Ida&Kim men de va 18 års gräns på de! Så ja jag får stanna hemma!!!

/ nicole

Kommentarer
Postat av: mLi

Lilla mopsen (Mixa/Mixtra hette hon va?) är verkligen hur söööt som helst! :)

2009-08-23 @ 21:53:02
Postat av: Sara andersson

den va ju lite söt faktiskt :P

2009-08-23 @ 22:19:53
Postat av: nicole

haha ja jag säger ju de Sara :P men jajja på fredag får jag hem våran sötiiis :)



ja nått sånt vare hon hette iaf! Ur gullig tycker jag! Faktist så är de lite mopps i våran hund vi får på fredag xD hihiii

2009-08-24 @ 13:02:46
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Ida Altberg

Men gud vad jävla söt! ;D Haha jaa, det sög ju att du inte kunde följa med, det var riktigt roligt faktiskt! :)

2009-08-24 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0