för trött

igår hade jag verkligen ingen ork att skriva i bloggen. Va verkligen hur trött som helst + att jag inte hade tid eftersom att jag va med sariiis. Vi höll på och kolla resor igår, vi har iaf kommit en bit på vägen att de inte blir kreta på höstlovet eftersom att de troligen inte är nått drag dära då.
Sedan började vi kolla på en film. The net hette den. Och jag säger bara, se den aldrig. Den va säääämst, man fattade verkligen ingenting
 De kan iof vara för att den va på 1995 men ändå. Handlar om en tjej som jobbar me datorer, och en dag åker hon på semster. Och där blir hon bestulet på sitt pass,plånbok och allt. Och när hon kommer tillbaka till hotellet är de någon som har checkat ut henne också. Så ingen stans att bo. Och när hon kommer hem då är hennes hus till salu. Jaaa de fortsätter så. De är helt enkelt någon som har tagit henne identitet.
Den låter spännande, men så rolig va den inte.
Visseligen såg vi inte klart slutet, och de måste jag nog ta och göra. För vem vet, de kanske är ett bra slut.

Nu ska jag bara vänta på att min käre far ska ringa så ska mamma snacka lite me honom sedan åka mot täby centrum. Om jag ahr tur så är de idag den dagen jag änktat efter. Men som sagt man ska inte hoppas för mycket.

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0