första skoldagen avklarad!


(klassen för nästan 1 år sen!)

Jaha då va första skol dagen avklarad då! Va iof bara i skolan 1 timme men ändå. Skolan är igång nu! Va rätt skönt och va tillbaka! Träffa alla igen va skoj! Har fått 3 nya lärare som verkar riktigt sköna.
Efter skolan åkte jag och käkade lunch me pappa och bror! Sen så träffade jag Jessica en stund och bara satt och snacka! De va riktigt länge sen jag träffa henne så jag tyckte de behövdes! Man säger alltid att man måste bli bättre på att ses men i de här fallet är de verkligen ett måste!

Funderar nu på att sätta mig och plugga lite så att jag kan få ett betyg i matrealkunskap. Men ändå känns de som att man bara vill lägga sig och sova !! Men NEJ de ska jag inte!

/ nicole

Kommentarer
Postat av: andréa

haha nej, det är läskigt hur mycket vi alla förändras! :p

2009-08-24 @ 13:58:06
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0