frisör dag

Idag har jag tillbrinkat min dag på salong Tintin! Har gjort slingor på mamma och sedan klippt Micke dära! Va rätt nervös för att jag inte har klippt på ett hlav år. Men jag tycker faktist att de gick hyffsatt bra!
Sen när vi börjar skolan igen så kommer jag ha min APU plats dära också! Jag trivs verkligen jätte bra där, och de e så snällt att jag får ta dit vänner och bekanta och klippa och färga deras hår dära när jag vill! Så att om ni vill ha håret fixat är de bara och säga till. Lite billigare blir de ju eftersom att jag e ny! Självklart så har jag en som kollar till mig och sedan kollar i slutet om de e bra. Så de blir inte fel ;)
Verkligen hur snällt som helst!

få se vad kvällen bjuder på om jag kanske träffar Lina och Matilda :) de e ju faktist inte sommarlov längre!

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0