hallå!

Så nu sitter jag på skoldatorn efter att jag fått tillbaka den efter sommarlovet! Känns lite ovant fortfarande att inte ha min andra. Men nu ska jag nog mest använda denna till skolarbete och inte ha så mkt prevat på den. Eftersom att den kracha förut och allt försvann!

Haft en bra dag i skolan tycker jag, visst inte så kul me plugg, fast på nått sätt tycker jag att de e kul. Har saknat de lite faktist. Men jag är ju lite weird!
Jajja efter skolan så åkte jag till täby c och tog en fika med Jessica! trevligt trevligt. Hihiii fått träffa henne 2 gången denna vecka och de gillar vi. Skönt och prata me henne. Vi är två tjejer som älskar och prata så de är verkligen inte tyst en sekund när vi är me varandra. Hahaa

Nu tänkte jag faktist sätta mig och plugga eftersom att de kommer jag ej hinna me imorgon för att då ska jag på BIO :D

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0