Hemma igen efter några underbara dagar me Sara

Kom hem i natt från en underbar resa me Sara!! Vi har verkligen haft de super! Imorse så va de upp tidigt, eftersom att jag skulle till läkaren idag! Och då kändes de onödigt och gå upp typ 30 min senare än mamma bara. Så då va meningen att jag skulle gyma fram till vi skulle till sjukhuset! Men sats hemsida va lite dålig på information så att de fanns inget sats i Sollentuna!! Så fick åka till mammas jobb istället! Nu sitter jag här i väntrummet och väntar på att få komma in och träffa läkaren, de är redan 30 min försenat ! Usch hatar och vänta, speciellt när man sitter inneboch vet att de är strålande sol ute!!! / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0