lite roligare kanske

tänkte bara säga en sak! Jag tänkte börja me lite roliga VECKANS!! tex
veckans heting - En snygging helt enkelt! Kanske man sätt någon snygg kille i någon film!
veckans vän - En vän som gjort något extra eller bara finns där när man behöver den!
veckans låt - en bra låt som jag bara älskat lite extra just den veckan!
veckans film - och veckans film som jag då har gillat och se på den veckan! eller vart på humör för att se!
veckans händelse - en rolig händelse som har hänt, eller kommer att hända den veckan!

Tänker inte bestämma vilken dag jag väljer! De kan bli olika.
De här är alltså mitt egna tycke! Alltså vad jag tycker och så! Jätte kul om ni tycker till om de är nått bra! Ska försöka orka skriva varför jag just valde DE!

/ nicole

Kommentarer
Postat av: emma

vilken bra idé! :) ser fram emot första "veckans"

2009-08-20 @ 23:31:01
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0