lördagen


(en bild på mig och Sara)


Hade en underbar dag med Sara igår, sov som sagt dära fredag till lördag och vi bara mös hela dagen! Sedan gjorde vi oss iordning och åkte till en fest! De va trevligt faktiskt, mkt skönt folk! Sedan drog vi hem till grannen min som fyllde 18 år (GRATTIS). Gick sedan hem till Sara (haha kändes lite onödigt eftersom att vi typ va hemma hos mig, men iallafall) satt där och snacka en bra stund sedan somna vi till One Tree Hill.. Åh va jag älskar de!

Alltså har jag haft en toppen helg verklige, som jag då har spenderat med min bästa vän Sara!

/ nicole

Kommentarer
Postat av: sandra

SKIT KUL ATT DU KOM :D

2009-08-16 @ 18:37:47
URL: http://sandraemiliafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0