lyckad lördag


(Karro&Nicole)

Hade gaalet ont i huvudet igår men kände fan jag kan inte bara sitta hemma hela helgen. Så att jag, Karro, Robin och Sonny bestämmde oss för att gå ut på krogen. Hade lite svårt och bestämma oss vart vi skulle, först skulle vi till huset i gammla stan men sen ångra vi oss. Så att vi hamnade först på sonys och sen gick jag och Karro vidare till Chaplings bar.. Där va de riktigt skoj fick dansa av dig lite. Hahaa mötte några brudar utan för som va så jäkla wierd asså. Hahaa dom gjorde verkligen min kväll!
Ena bruden - Asså vi skulle först äta sushi, men så va de stäng so vi hamnade på donken. Och då åt vi kycklingbukare... (OBS dom behövde nog äta mera sushi, så de va de som va lite kul)
 Andra bruden - Asså ni ser snubben i cowboy hatt asså han ser inte ut som han kan dansa asså, men jag lovar han kan sina moves... Men de e liskom inte snubben man dansar med utan som man dansar vid..
 Haha spana in vilket spejsat handfat inne på Sonys..

/ nicole


Kommentarer
Postat av: Larsson

Brukar också vara på Huset i gamla stan när vi är ute på krogen.. eller brukar hahaa... två ggr än så länge tror ja.. Varit på chaplings en gång, as trist den gången vi va där :P... Båtsman är ju såååå söööt!

2009-08-30 @ 19:54:19
URL: http://rackarunge.se
Postat av: nicole

DÅ tycker jag att vi tar och åker dit någong gång tillsammans emmelie :D De är nog beroende på när man är där, i lördags va de iaf jätte skoj på Chaplings!!!

Jaaa jag vet, jag vill inte åka ifrån honom på dagarna :(

2009-08-31 @ 08:25:13
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0