lyckad lördag

Hade en riktigt trevlig kväll igår! VA ute först sen när vi kom hem så flummade vi rätt mycket och så tog vi ett natt dopp i poolen. De va riktigt skönt! Sedan blev vi hyffsatt trötta så att då blev de att se på film. HöHö de blev en Wallander igår me! 
 Wallander hämnden. Jag håller fast vid att jag inte tycker att dom är lika bra när Johanna inte är me längre. Men jag tycker nog att den här va lite bättre. Fast ändå inte lika bra som dom andra. Handlade om en som sprängde massa olika saker. Om ni ska se dom så ska ni se Wallander hämnden först sen skulden. För att de är ju som en röd tråd i filmerna och de visade sig att den här va före skulden och vi såg dom i omvänd ordning. Och den hära filmen tycker jag är mer värd att se än den vi såg i förrgår (skulden alltså)

Nu ska vi väl hitta på nått kul innan jag ska ta mig hem. Usch tänk och sitta på ett äckligt varmt pendeltåg nu.. Bläää

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0