måndag igen då!

Usch de är hämskt, snart börjar skolan igen. De bara närmar sig mer mer! Jag vill verkligen inte börja skolan igen !!! Visseligen så ska vi vara på en salong en gång i veckan nu, så de kommer ju bli roligare, men ändå! Jag kommer få de ett riktgit tufft år, eftersom att jag ska få nått jävla skit i huvudet!!
Aja! Inte lika roligt väder idag som de vart i helgen, men de känns ganska skönt på ett sätt för annars känner man att man måste ligga ute och sola, men nu kan man vara inne och fixa me lite annat!

Jag försöker få lite saker me min iphone och fungera, men de går som vanligt! INte så bra vill säga.
Om de är någon som är bra på iphone, är jag öppen för tips!


/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0