onsdag

Oj Oj snart börjar skolan igen! Bhuuuhu Tiden går verklige fort! Men man brukar ju faktiskt säga att tiden går fort när man har roligt, alltså måste de betyda att jag haft ett riktigt roligt lov. Egentligen ska väl inte jag klaga eftersom att jag inte vart i skolan på mer än ett halv år. Men de kanske just är därför jag tycker de känns extra jobbigt.

Lucky 13 är en film som handlar om en kille som bor granne med en jätte söt tjej! När hon väl berättar att hon ska flytta till New york så kommer han fram till att han älskar henne mer än bara vän. Och undrar varför hon inte kommit på de tidigare att han vart kär i henne. Han bestämmer sig då för att träffa alla tjejer han vart tillsammans med och fråga va de va som gjorde att de tog slut.
Jag tycker inte alls att denna film va bra! den va inte äns rolig. Fattar inte äns slutet på den! Så den kan man faktist stå över och se tycker jag!

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0