regn

Bläää va de tråkigt väder ute! De gör allt så mkt tråkigare. Hoppas verkligen inte att de ör sånt här väder imorgon eftersom att de är pool party @ jessicas house då.
De är verkligen nu som man ska vara med sina vänner, sitta och spela spel eller se på TV! Buuhuuuu. Tänk va mysigt de skulle vara och sitta och spela ett sällskaps spel nu. Åh jag VILL!

Haha jag får väl tjata på sara i helgen att vi ska spela nått roligt spel :P För min helg kommer iaf spenderas hemma hos henne eftersom att hennes föräldrar är borta så vill man ju inte lämna henne helt ensam!

Film tips i de här tråkiga vädret då!
 Torque en otroligt bra film. Om man gillar sånna filmer som t ex Fast & Furious! Den här filmen är rätt lik fast and furious bara att i Torque så är de med motoryklas istället. Sån nörd som jag är så tycker jag verkligen att sånna filmer är häftiga. Och de är ju självklart inget minus att de är snygga killar me. De som va ett minus i denna film de e att de va så mkt bråk. Så de va inte så jätte roligt. Men vadå ibland får de finnas nått minus i filmer.
Om ni inte sätt den och gillar snabba filmer, då kan jag verkligen rekomendera den!

 I am Sam Är en rätt sorlig film tycker jag. Handlar om en kille som är utveklingstörd. Är smart som en 7 åring. Och sedan så gör han en kvinna på smällen. När dom ska ta bussen från sjukhuset så springen kvinnan sin väg och vill inte ha nått me Sam (pappan) och göra mera. Han ska alltså ta hans om en bäbis själv när haan har sitt handikapp. Sedan jobba också för att kunna ge barnet mat.
Den dagen dottern ska fylla 6 år rymmer hon från sitt kalas och de är där de hämska börjar. Socialen vill ta flickan ifrån honom, men han vill verkligen inte. Den handlar om att bara för att man har ett handikapp så kan man inte ge någon lika mycket kärlek. Jag tror faktist att de är tvärtom. Dom vet verkligen va kärlek är.
Den här filmen är också en film som jag tycker man ska se, sorlig men ändå inte allt för mycket.

 Och så kom Polly  en rolig film tycker jag! lite oväntad men ändå rolig.Handlar om en kille som är på smekmånad me sin nya fru och så är hon otroligen med dykarledaren dära. Han åker hem och börjar då träffa en tjej som han gick i samma klass som i när han va liten. Dom början daita och så, en dag så blir hon för rädd för att hon vill inte ha nått ordentligt förhållande men de vill han. Så forsätter den! Men som sagt de e film ;)
Den e skoj, så den tycker jag man kan se om man har tårkigt någon regning dag!

Nu har ni fått 3 film tips som ni kan se när de är så tråkigt väder ute ;)

/ nicole

Kommentarer
Postat av: JEN

haha thank you baby, och ja, det är mina naglar :B

2009-08-13 @ 21:41:02
URL: http://jnx.blogg.se/
Postat av: JEN

hahah allt för dig ;D <3

2009-08-13 @ 22:41:06
URL: http://jnx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0