skor hittade wiiiiiiie

Äntligen har jag hittat mina skor som har vart borta i typ ett halv år! Jag bestämde mig verkligen nu för att hitta dom och att jag inte skulle sluta leta tills jag hitta dom. Och självklart hittar jag dom efter typ 5 minuter! Wiiiie va glad jag är nu! Dom låg i en påse i min klädkammare. Och hur lätt är de då och hitta dom!? Men nu har jag dom iaf och kan använda dom, och de gör min dag allt mycket bättre!! Hihiiih
Inte för att jag kommer använda dom hela tiden eftersom att de är pumps men ändå. De har man alltid användning av :D



Väntar just nu på att Ida ska komma hit en snabbis, och sen ska jag göra ett jobb me Sariiis de kan bli skoj!

Ha en kanon dag!
/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0