söndags film


Såg på Intolerable cruelty igår! Den va faktiskt rolig. Den va lite svår att förstå ibland eftersom att de handlade om en advokat, så att va mkt advokat snack och de fattade inte jag! Men de va ju inte så att man inte fattade resten av filmen.
Den handlade om att en tjej (tjej på bilden) gifter sig med rika snubbar, sedan så skiljer hon sig och räknar då me att få pengar! Mannen på bilden är advokat och hjälper hennes man i ett fall. Sedan bjuder han ut henne och han blir helt förälskad!
Ganska konstig film, men skoj va den! Den kan jag rekomendera faktiskt!

 Jag kan ju inte säga att de inte såg naaajs ut när jag skulle sätta mig och käka frukost. En skvaller tidning, te, juise och macka! !!! hahaa töntigt men jajja! naajs va de!


/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0