tisdagen

Haden en toppen tisdag också! Haha spenderade den me Sara i stan på en shopping runda.. Haha okej snacka om att jag köpte mycket, blev lite rädd för mig själv! Jag glömde liksom bort vissa saker jag köpte!
Men riktigt nöjd är jag me allt jag köpte, köpte lite party klänningar, så nu vill jag paaaarta! Men som sagt, de får jag inte så måste chilla me den saken. höhööö

Senare på kvällen så va jag med Hanna, och de va riktgit trevligt och träffa henne igen efter huuuuur länge sen som helst! Snackade hur mycket som helst! hihiiii skönt !

Idag kl 3 ska jag till skolan och prata, usch jag vill inte! hahaa jag är liksom nervös för de. Jag e bra konstig jag! Jajja

Allt för mig / nicole

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för igår gumman :) vi måste ses snart igen!

2009-08-19 @ 17:54:32
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0