trött

usch va så otroligt trött efter går dagen så jag orkade verkligen inte skriva något. Gjorde inget speciellt förutom att jag va och hälsa på morbro och kussen.

Kom hem får skolan för ett tag sen. Skönt att jag slutade 11.30 idag för längre hade jag inte orkat. Jag är helt slut redan nu! Och vi har nästan bara suttit och ritat idag!
De får nog bli en liten tupplur för min del nu!

har precis läst ut boken Ro utan åror. Handlar om Ulla-carin Lindqvist som jobbade på dagens nyheter. Som drabbades av sjukdomen ALS! En jobbig bok och läsa, men en lärorik. Kanske inte en bok som man läser för att ha en trevlig bok och läsa.

/ nicole

Kommentarer
Postat av: simone

låter super bra de ;D

2009-08-25 @ 18:46:33
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: Sara andersson

saknar dig min älskling.

2009-08-25 @ 23:05:23
Postat av: Lollo

Får jag låna boken efter dig?

2009-08-26 @ 02:05:21
Postat av: nicole

klart att du får göra det Lollo! Jag har läst ut den så att du får den nästa gång vi ses ;)

2009-08-26 @ 12:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0