trött

Va i skolan idag för att prata med lite lärare och sånt om hur mitt år ska se ut fram över efter allt. Jag tycker att de lät bra för jag kommer få ett helt eget schema! Dom har fixat de riktgit bra åt mig! Känner mig ju ändå inte taggad för att börja skolan igen, upp tidigt och massa pluggande! Men kanske lite skönt får jag väl erkänna att de ska bli och få lite rutiner på sin vardag! Har ju bara glidit runt nu i ett halv år. Men de visar sig hur allt blir, jag är fortfarande intreserad av lälingslinje. Så jajja allt visar sig, nu tar vi en sak i taget!

de va allt för mig, lite tråkig inormation kanske :P / nicole


Kommentarer
Postat av: Ida

börjar du i vår klass igen? :D

2009-08-19 @ 18:41:45
Postat av: nicole

Aaa de gör jag ;) hihiii

2009-08-19 @ 19:45:29
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: nicole

Aaa de gör jag ;) hihiii

2009-08-19 @ 19:45:49
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0