underbar dag på dalarö


(en bild nere vid hamnen)

Hade verkligen en toppen dag igår! sol,bad,mys vid hamnen,film, shopping, m.m. Helt undrerbar helt enkelt.
Vi kollade på Wallander igår.
 Wallander skulden! Jag som verkligen tycker om alla wallander filmer va inte så nöjd med den hära!  Efter att Johanna Sällström tog livet av sig (R.I.P.) och inte är me i dom nya wallander filmerna så tycker jag inte att dom är lika bra. Den hära hade bra handling men ändå va de inte tillräckligt bra gjort tycker jag. Lite synd sådära! De är inte så att den inte är värd för de är den. Men absolut inte lika bra som alla andra Wallander.

 ZeB badar  Hamnen

 köpte detta armband igår, så nu önskar jag mig massa smycken till de :) Som sagt de är Thomas Sabo och de finns 27 smycken som jag höhö vill ha..

/ nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0