underbar måndag!

Sara <3 Jag

Åh hade verkligen bästa kvällen på riktigt länge igår! Först va jag och Sara på bio. Vi såg The Proposal! As grym film verkligen! Efter den så gick vi och tog en natt fika! Åh va de va mysigt. De som va skötn de va att de va inte så kallt ute igår kväll. Åh underbart! Och sen på vägen hem mötte vi Jessica och Niklas! Haha dom kan ju inte trott vi va nyktra iaf, vi va så jäkla flummiga! Jajja ibland måste man ju få lite extra kul!

 The Proposal handlar om en kvinna som älskar sitt jobb och en dag får hon reda på att hon kommer att blu utvisad och hem skickad till kanada igen. Hon blir helt stumm och vet inte va hon ska göra. Plötsligt kommer hon på idén att hon kan gifta sig med sin assistent. De blir kankse inte riktgit som dom tänkt sig! Eftersom att bluffar från början och de är olagligt så reskerar han jätte mycket om dom kommer på att dom bluffar.
Den va verklige gaaaalet bra, de va så att när jag sätt klart den ville jag gå in och kolla på den igen. Och
Ryan Reynolds är ju bara för snygg asså! Han hade man verkligen i tankarna efter bion. Så att jag tycker absolut att ni ska gå och se denna film, den rä värd vart ända öre!


/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0