veckans time!

Så nu tänkte jag dra första VECKANS! Efter ett mycket trevligt besök hos syssling som firades!

Jag börjar med veckans VÄN - Eftersom att de är min första gång så måste jag självklart ha min bästa vän som allra första VECKANS vän! Så att Sara Andersson blir veckans vän. Och anledningen är som sagt för att hon är min bästa vän och ställer alltid upp för mig. Finns där när jag verklige behöver henne och jag har alltid jätte skoj me henne! Hon är helt enkelt en helt underbar människa och jag är överlycklig som får ha henne i mitt liv!

Veckans låt är svår, för jag har hört många nya bra låtar denna vecka! Men den som poppades mest igår får de ta och bli

veckans film - Får bli den som jag va och såg på bio! The Proposal! En as rolig film, som är ett måste och se om man inte gjort de, en riktgit charmig film! Sånna filmer tycker jag om!
Veckans hetning - Måste  ju självklart bli Ryan Reynols. Killen som är me i filmen The Proposal! Han är så söt! Riktgit charmig kille de dära må jag säga!

Veckans händelse - De är då min bästa händelse för denna vecka! Och de va när jag och Sara hade våran mys dag inne i stan i måndags! Gick på bio först och efter de så tog vi en natt fika! De va verkligen hur mysigt som helst!


Ja som sagt de här va då första veckans!


Nu tänkte iaf jag gå och duscha och sedan lägga mig och se på någon film, eller läsa! Eftersom att imorgon är de min första skoldag på 1 halv år!!! Buhuuu lite skoj ska de väl bli och träffa alla igen, men inte tillbaks till skooola som innebär PLUGGA!
/ nicole

Kommentarer
Postat av: Sara andersson

Åhhh vad glad att jag blev den första dagens vän :D

älskar fig nicoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3

2009-08-23 @ 22:14:50
Postat av: nicole

klart att du blev"! Älskar dig också Sara Andersson <3

2009-08-24 @ 12:55:10
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0