veckans

Hade varken tid eller ork igår för att blogga! Så att jag tänkte jag tar veckans nu istället när jag har rätt mkt tid och ta dö på!
Juste igår så åkte jag, Ida och Karro in till stan och käkade en mysig middag! De va skoj, jag och Karro kunde verkligen inte sluta skratta åt brudarna i lördags!


Veckans händelse - Fick hem lilla söta vovven i fredags och de är absolut veckans händelse. De är så att man inte vill åka hemmifrån och lämna den, för den är så jäkla söt!! Vill bara äta upp den! hihiiih men de lovar jag att jag inte kommer

Veckans vän - Är Karolina Åslund! Anledningen är simpel. Har vart med henne och några till i helgen, och har haft så fruktansvärt roligt. Speciellt när vi va på Chaplings ! De va riktigt skoj... Hon är verkligen en jätte snäll tjej, är så glad att jag fått lära känna henne. Har inte direkt kännt henne länge, men vadå vi har kul ihop!

Veckans film - Skärgårdsdoktorn är veckans film, för att jag sitter och kollar igenom alla säsonger just nu, och den är så härlig. Man känner sig som ett litet barn igen när man kolla på den!

Veckans heting - Är Mikael Persbrant ! Var ju och såg nya Beck filmen och den handlade ju mest om honom och han är ju så skön. Lite för gammal för mig, höhö men vadå man kan se bra ut för att vara äldre också! 


Veckans låt - David Guetta Ft Akon Sexy Bitch anledningen är att den är otroligt skööön, jag menar de verkligen. Blev helt överlycklig när den kom när jag och Karro va på dansgolvet.. Woohoo va taggad jag blev då!!!! 



/ nicole

Kommentarer
Postat av: Karolina

Taack babe! Har haft super kul i helgen, mycket på grund av dig! Och nu när jag förhoppningsvis snart bor här kommer det bli många många fler äventyr tillsammans <3

2009-08-31 @ 15:46:56
Postat av: Nicole

Åh va roligt att du också tycker att de har vart en lyckad helg :)

ja du, då ska vi hitta på massa skoj!! <3

2009-08-31 @ 16:32:18
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0