woohoooooooo


Wiiie äntligen har jag fått min efterlänktande iphone...
va och köpt den igår, och snacka om att de tog tid. Kunde inte bestämma va för abonemang och grejer man skulle ha. Sedan så när vi kom in i affären så hade dom inte äns några kvar, och snacka om att jag höll på att få panik. Eftersom att de är den nya så soldes den slut redan i fredags då den släpptes.. Men när vi vart där ca 1 timme så fick dom in 17 st nya. Och alla förutom 1 va förbokad. De va precis den jag skulle ha. En vit me 32 GB. Har man tur eller har man tur!? De e frågan :P
Försökte skriva ett blogg inlägg på den, men som sagt jag har inte lärt mig den än. hahaa de kommer nog ta ett tag. Nog pratat om min lycka.

Igår va de trevligt när jag kom hem så åkte jag hem till Lollo! Vi skulle fira hennes käre bror som fyllde 20 i veckan. Trevligt va de, dock va jag inte där så länge för att jag har fått fruktansvärt ont i huvudet på sista tiden..
Men som tur är så ska jag träffa läkaren på torsdag.

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0